The Infamous Middle Finger

Tja bloggare!

Nyårsafton!!!! Imorgon är det 2012 året av undergång...! Det är både häftigt och lite skrämmande på samma gång. Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jorden går under... Men vem vet vad som händer. Om jorden går under, blir jag jävligt förvånad... Jaja alla borde ha bättre att tänka på... Till exempel så har jag läst en ny bok (känner mig som en boknörd xD) den heter Sorgfjäril... Det handlar om Alice en tjej som är typ 12 år och hon flyttar till ett gammalt "kråkslott" som de kallar det... Hon flyttar från sin kille Leo och alla sina vänner... Men hennes lille bror och pojkvän (via webbkamera) kan se en flicka som egentligen är ett spöke.... Men Alice kan inte se spöket efter som hon inte tror på spöken... Så hon tror att Leo skämtar med henne vilket gör henne jätte arg.... Hoppas ngn väljer att läsa den. Ses sen!

Komentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: